A CreativeAds Blog a napokban írt egy különleges kísérletről, amiben a Crest és az Oral-B kisgyerekeket kért fel tofu és articsóka ízesítésű, egészséges cukorkák előkóstolására. A reakciók olyan őszinték voltak, hogy írásban nehéz is visszaadni. Akinek kimaradt mindenképpen tekintse meg itt!
Ennél eggyel jobb Halloween-i történet Jimmy Kimmel újabb szívatása. A showman 3 éve indította el a sorozatot, melyben a szülőket arra kéri, hogy mondják azt a gyerkőcöknek, hogy megettek minden édességet, amit ők szorgosan begyűjtögettek Halloween alkalmából (és persze mindezt vegyék fel videóra). Tulajdonképpen ugyanazt látjuk 3 éve mégsem lehet megunni. A gyerekek itt még nem foglalkoznak azzal, hogy megjátsszák magukat... kőkeményen kijön mindegyikből az őszinteség és körvonalazódik a jövőbeni személyiségük is.
Tulajdonképpen vicces.